prøve

ja tenk då er eg i gang med kuh-bloggen min. Blir spennande å sjå kva eg får ut av dette. Tykte i alle fall det var veldig kjekt å komme i gang med studiet igjen og at me har om design er jo ekstra kjekt, og spesielt redesign tykkjer eg er topp.
Har begynt å tenke litt og jobbe med idear i denne fasen. Har lyst å jobbe med dongeri, avispapir, bildetrykk, og så får me sjå kva det blir til. Fekk tak i ein del kjekke bøker på biblioteket – det er jo alltid kjekt.

~ av silje1 den januar 25, 2010.

2 kommentarar to “prøve”

  1. Hallo!
    Eg har også tenkt å jobbe med dongeri. Eg har «arva» ein haug med bukser og skjørt. Blir spennade å sjå kva vi får til ut av det. Kjekt om vi kan ta oss ein sykveld i lag:-)

  2. Bra at du er i gang med bloggen og at du har begynt med den praktiske oppgåva.

Kommenter innlegget